Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


1. Co to jest Wrocławska Wyprzedaż Garażowa?

To lokalne, cykliczne wydarzenie, podczas którego mieszkańcy Wrocławia mogą sprzedać rzeczy z drugiej ręki i dać im drugie życie. Spotykamy się w pierwszą i trzecią niedzielę miesiąca na parkingu przy Centrum Handlowym Borek (ul. Hallera 52) w godzinach 10:00–15:00. 


2. Kto może się wystawić?

Każda osoba prywatna, która chce sprzedać swoje rzeczy – ubrania, książki, zabawki, bibeloty, dekoracje, sprzęt domowy, itp. To nie jest wydarzenie dla firm i sklepów. Rękodzielnicy są mile widziani, jeśli nie prowadzą działalności gospodarczej związanej ze sprzedażą.


3. Jak zapisać się jako wystawca?

Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy online na stronie: www.wroclawskawyprzedazgarazowa.pl,

Zapisy przyjmujemy do godziny 23:59 w sobotę, czyli dzień przed wydarzeniem. Potwierdzenie udziału otrzymasz e-mailem.


4. Ile kosztuje udział?

Udział w wyprzedaży jako wystawca kosztuje 30 zł za jedno miejsce (około 2,5 m × 4,5 m). Opłatę wnosi się gotówką lub kartą na miejscu, po rozpoczęciu sprzedaży. Wstęp dla kupujących jest bezpłatny. 


5. Czy organizator zapewnia stoły i wyposażenie?

Nie. Wystawcy przynoszą własne wyposażenie – może to być stolik, koc, wieszak, skrzynki itp. Przyjdź przygotowany!


6. Co można sprzedawać?

Można sprzedawać:

Zabroniona jest sprzedaż alkoholu, papierosów, broni, materiałów nielegalnych, leków, rzeczy niebezpiecznych, fajerwerków, żywych zwierząt.

7. Czy trzeba mieć kasę fiskalną?

Nie. To wydarzenie dla osób prywatnych, które sprzedają rzeczy osobiste. Jeśli sprzedajesz coś, co posiadasz dłużej niż 6 miesięcy, nie musisz płacić podatku nawet, jeśli sprzedasz to w wyższej cenie niż kupiłeś.


8. Kiedy można rozstawić stoisko?

Na teren wydarzenia można wejść od godziny 8:00. Czas na rozłożenie stoiska jest do 10:00. Po zakończeniu wyprzedaży (15:00) wystawcy mają czas do 17:00 na uporządkowanie miejsca i wyjazd.


9. Czy można podjechać samochodem?

Tak, ale tylko na czas rozładunku i załadunku. Wjazd na parking możliwy od 8:00 do 9:30 oraz po godzinie 15:30. W czasie wydarzenia samochody nie mogą stać w strefie sprzedaży.


10. Czy udział oznacza zgodę na publikację zdjęć?

Tak – uczestnictwo w wyprzedaży oznacza zgodę dla Organizatora i CH Borek na robienie zdjęć oraz możliwość ich publikacji w materiałach promocyjnych (social media, strona www, relacje z wydarzenia). Jeśli nie chcesz, by Twoje zdjęcie zostało wykorzystane – napisz do nas, a usuniemy je.


11. Czy można przyjść tylko na zakupy?

Oczywiście! Wstęp dla odwiedzających jest całkowicie bezpłatny. Zapraszamy wszystkich – z dziećmi, z psem, z sąsiadką. Im więcej, tym weselej!


10. Co jeśli pogoda spłata nam figla? 

Jeśli pogoda uniemożliwi nam spotkanie i będziemy zmuszeni odwołać wybrany termin Wyprzedaży, dostaniesz informację SMS-em oraz znajdziesz ją w naszych social mediach. Jeśli wyprzedaż zostanie przerwana w trakcie, a trwało to mniej niż 50% czasu, możesz dostać zwrot opłaty. Wystarczy, że pokażesz paragon. Pamiętaj, że nie przysługuje Ci odszkodowanie, jedynie zwrot opłaty.


12. A co z parkowaniem dla kupujących? 

Na terenie parkingu CH Borek obowiązują normalne przepisy ruchu drogowego. Parking jest bezpłatny i możecie z niego korzystać w czasie trwania Wyprzedaży. Nie można parkować w pasie ruchu, na trawnikach i terenach zielonych. Samochody zaparkowane niezgodnie z przepisami zostaną odholowane na koszt właściciela.


13. Co jeśli będę mieć problem lub pytanie w trakcie wydarzenia? 

Na stoisku Organizatora będzie dostępna osoba, która Ci pomoże. W pilnych sprawach możesz też dzwonić pod numer 797 525 355.


14. Czy mogę podjechać autem pod swoje stoisko?

 Tak, możesz podjechać autem, ale tylko na czas rozładunku lub załadunku, w godzinach 8:00-9:30 oraz po 15:30. Po rozładunku musisz od razu usunąć pojazd ze strefy wyprzedaży. Pamiętaj, żeby zawsze stosować się do poleceń osoby kierującej ruchem.